Általános szerződési feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) a

 

Danubius Szállodaüzemeltető és Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság

Rövidített név: Danubius Zrt.

Székhelye: 1051 Budapest, Szent István tér 11.

Cégjegyzékszám: 01-10-041120 vezetve a Fővárosi Törvényszék Cégbírósága nyilvántartásában.

Adószám: 10219522-2-44

EU adószám: HU10219522

Telefonszáma: 36-1-889-66-00

Elektronikus elérhetőség: info@hiltonprogramok.hu

mint szolgáltató (a továbbiakban: a „Szolgáltató”)

 

és a Szolgáltató által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő vásárló (a továbbiakban: „Vásárló”) jogait és kötelezettségeit tartalmazza.

          

 

Tárhelyszolgáltató: Mediacenter Hungary Kft. (Székhely: 6000 Kecskemét, Sosztakovics u. 3. II/6.; Telephely: 6000 Kecskemét, Csányi utca 1.; Postai cím: 6001 Kecskemét, Pf. 588.; E-mail: mediacenter@mediacenter.hu; Telefon: 06 76 / 575-023; Fax: 06 76 / 575-024; Honlap: www.mediacenter.hu) A szerverek Magyarországon találhatók.

 

1. Általános rendelkezések

 

A jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amelyet a Szolgáltató www.hiltonprogramok.hu weboldalon (a továbbiakban: „Weboldal”) található webshopban nyújt.

 

A jelen ÁSZF útján kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, nem kerül iktatásra, a későbbiekben nem hozzáférhető, Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 13/A § alapján törlésre kerül.

 

A szerződés nyelve magyar.

 

Tájékoztatjuk, hogy nem alkalmazunk magatartási kódexet.

 

 

2. A utalvány vásárlásának menete

 

A Szolgáltató különböző rendezvényeire (a továbbiakban: „Szolgáltatások”) szóló utalványek utalvány formájában történő megvásárlására a Szolgáltató által üzemeltetett on-line internetes rendszerén keresztül (a továbbiakban: „Webshop”) is van lehetőség. A szóban leadott foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem keletkeztet jogot a Vásárló részéről a teljesítés követelésére, illetve nem keletkeztet a Szolgáltató részéről teljesítési kötelezettséget.

 

Kérjük olvassa el figyelmesen Adatvédelmi Tájékoztatónkat, amit a holnap alján, a láblécben „Adatvédelem” felirat alatt talál. Az Adatvédelmi Tájékoztató a megrendelés teljes folyamata alatt elérhető.

 

A vásárlás során, kérjük, válassza ki a megvásárolni kívánt utalvány fajtáját, dátumát, majd jelölje meg a kívánt mennyiséget. A megnevezésre kattintva, a „Megtekintés” felirat alatt elolvashatja a utalványjegy pontos leírását. Ezt követően kattintson a „Kosárba” feliratra. Amennyiben több fajta belépőt szeretne vásárolni, úgy kattintson a „Vásárlás folytatása” feliratra, majd a fenti folyamatot ismételje meg.

 

A „Vissza” feliratra kattintva visszatérhet a Webshop menüjébe. A kosár tartalma változatlan marad.

 

2.1. Vételár

 

A vételár mindig a kiválasztott utalvány mellett, vagy alatt feltüntetett összeg, a végső vételár (tehát tartalmazza az esetlegesen felszámított adót is).

 

A Webshopból megvásárolható utalványok árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. Az ármódosítás a módosítás időpontjában már megrendelt tételekre nem vonatkozik.

 

2.2. Termékek leírása

 

A megrendelhető termékek (utalványok) leírását a Weboldalon, a termék nevére kattintva lehet részletesen megismerni. Felhívjuk a figyelmet, hogy a termékek mellett megjelenített képek illusztrációként szerepelnek, azok eltérhetnek a valóságtól.

 

Amennyiben további kérdése merülne fel az utalványokkel kapcsolatban, úgy kérjük, azt írja meg nekünk az info@hiltonprogramok.hu e-mail címre.

 

2.3. A kosár tartalma és a megrendelés véglegesítése

 

A kosár tartalmát az utolsó műveletet követő 20 percig őrzi a rendszer, ide nem értve, amennyiben a vásárló elhagyja az oldalt. Amennyiben azonban a fizetés megtörtént a kosár újból üresen jelenik meg.

 

A kosár tartalmát a jobb felső sarokban láthatja, és azt bármikor megtekintheti az erre vonatkozó feliratra kattintással. A vásárolt tételek pontos leírása a kosárban is megtekinthető a tétel nevére kattintva. Az egyes tételeket az „Eltávolítás” feliratra kattintva külön-külön törölheti. A „Kosár ürítése” feliratra kattintva a kosár teljes tartalma törlésre kerül.

 

A kosárban a vásárolt tételek mennyiségét módosíthatja. Ehhez válassza ki a kívánt mennyiséget és kattintson a „Módosítás” gombra.

 

A „Fizetés” feliratra kattintva Ön átkerül egy olyan online felületre, ahol véglegesítheti rendelését. Ennek keretében ellenőrizheti kosara tartalmát.

 

Meg kell adnia nevét és elérhetőségét (vezetéknév, keresztnév, e-mail cím, telefonszám), számlázási adatait (név, ország, irányítószám, város, utca, házszám) és a fizetési módot.

 

Felhívjuk a figyelmet, hogy jelenleg, csak letölthető formátumban és online bankkártyás fizetéssel tudja az utalványokat megvásárolni. Erre tekintettel a fizetési mód a megrendelő lapon előre ki van töltve, azon módosítani nem lehet.

 

A „Vissza” feliratra kattintva visszatérhet a Webshop menüjébe. A kosár tartalma változatlan marad. A tételek törlésére a „Vissza”, majd a „Kosár tartalmának megtekintése” feliratra kattintva a jelen pontban a fentebb részletezett módon van lehetőség.

 

A megrendelő lap kitöltésének befejezését követően a „Tovább” feliratra kattintva Ön még egyszer megtekintheti a kitöltött megrendelő lapot. Ha módosítani szeretne valamin, azt a „Vissza” feliratra kattintással teheti meg.

 

Miután véglegesítette rendelését kérjük, tekintse át a jelen ÁSZF rendelkezéseit, valamint az Adatkezelési Tájékoztatót. A vásárlás befejezéséhez a jelölőnégyzetek kipipálásával a Vásárló kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-et elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el, továbbá, hogy az Adatvédelmi Tájékoztatót megértette és elfogadja.

 

Felhívjuk a figyelmet, hogy a utalványok megrendelése fizetési kötelezettséget keletkeztet! A utalványok fizetés nélküli foglalására nincs lehetőség.

 

2.4. A fizetés módja

 

Amennyiben ellenőrizte a megrendelési űrlapon a megadott adatokat és a vásárolni kívánt tételeket, a „Fizetés” feliratra kattintva átirányításra kerül az OTP Bank oldalára, ahol az online bankkártyás fizetést teljesítheti a bankkártya adatainak megadásával. AZ OTP Bank felé a következő adatokat továbbítjuk: A megrendelés összege és a vásárlás azonosítója.

 

Felhívjuk a figyelmét, hogy a fizetés megszakításával a megrendelés elküldését is megszakítja. Amennyiben azonban a fizetést már teljesítette a megrendelés módosítására online felületünkön már nincs lehetőség.

 

Kérjük fizetés előtt ellenőrizze, hogy megrendelése mindenben megfelel-e szándékának. Ha mégis tévedésből mást rendelt, mint amit szeretett volna kérjük azt haladéktalanul, jelezze felénk az info@hiltonprogramok.hu e-mail címen!

 

A sikeres fizetést követően a megvásárolt utalványt 30 percen belül megküldjük az Ön által a megrendelés során megadott e-mailcímre.

 

2.5. Adatbeviteli hibák kijavítása

 

Az adatbeviteli hibák javítására a fizetés megtörténte előtt bármikor lehetőség van az egyes megrendelési fázisoknál részletezett módon.

 

Amennyiben a fizetést követően szeretne bármin változtatni, úgy azt kérjük, haladéktalanul jelezze felénk az info@hiltonprogramok.hu e-mail címen.

 

2.6. Visszaigazolás

 

A megrendelés elküldését követően a Szolgáltató rendszere automatikus visszaigazoló e-mailben jelzi a megrendelés befogadását.

 

Az e-mailben szerepel a választott utalvány neve, darabszáma, a végösszeg, a vásárolt szolgáltatás utalvány formátumú letöltésére szolgáló linkje, a Vásárló személyes adatai, és a szolgáltatások ellenértékéről kiállított elektronikus számla.

 

Ha a megrendelés elküldésétől számított 48 (negyvennyolc) órán belül nem érkezett meg a visszaigazoló e-mail, kérjük azt haladéktalanul, jelezze felénk, mivel ennek oka legtöbbször kapcsolati hiba, vagy a megrendelés során megadott téves e-mail cím. Fontos, hogy ebben az esetben ne ismételje meg a tranzakciót, hanem haladéktalanul lépjen kapcsolatba a Szolgáltató Ügyfélszolgálatával az alapdíjas +36-1-889-6600-ás telefonszámon, aki az adatok ellenőrzését követően az utalványt újra megküldi a Vásárló részére.

 

2.7. A megrendelt termék átvétele

 

A megvásárolt Belépőket a Vásárló a sikeres vásárlást követően saját maga töltheti le a visszaigazoló e-mailben küldött linkről PDF formátumban és maga nyomtathatja ki.

 

A saját nyomtatású jegyek elvesztéséből, ellopásából, hibás nyomtatásából, lemásolásából, többszörös kinyomtatásából eredő következményekért és károkért felelősség kizárólag a Vásárlót terheli. Az utalványt a Vásárló köteles kinyomtatva magával hozni.

 

A belépés az első érvényesítés alapján történik. Így az az első jegy érvényes, amelyet a beléptető-rendszer a meghatározott adatokkal elfogadott. Minden további belépési kísérlet érvénytelen és ezért eredménytelen lesz, felmutatójától a belépés megtagadható függetlenül attól, hogy az érvénytelen jegyet felmutató személye megegyezik-e az eredetileg a Utalványt vásárlóval. Az ilyen okból történő kizárás miatt Szolgáltató kártérítésre nem kötelezhető.

 

A Szolgáltatót a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető problémákért, hibákért semminemű felelősség nem terheli.

 

Felhívjuk a figyelmet, hogy a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó jogosultság a Szolgáltató előzetes jóváhagyása nélkül harmadik személyre nem ruházható át, a megvásárolt utalvány kereskedelmi forgalomba nem hozható, ennek megszegése esetén a Szolgáltató a kereskedelmi forgalomba hozott utalványt érvényteleníti.

 

3. A szolgáltatás igénybevétele a megvásárolt Belépőjeggyel

 

A Utalvány megvásárlásával az adott szolgáltatás webshop oldalán rögzített feltételei szerint vehető igénybe.

 

Amennyiben az utalványon más nem kerül feltüntetésre, az utalvány az utalványon feltüntetett eseményre, szolgáltatásra és egyszeri alkalommal történő belépésre jogosítja fel annak felmutatóját.

 

Az utalványok érvényességét a Vásárló nem változtathatja meg, arra hivatkozással, hogy a Szolgáltatást bármely okból nem tudta/tudja igénybe venni. Ha a Vásárló a Utalvány esetén -meghatározott napra szóló Utalvány esetén az adott napon, előzetes foglaláshoz kötött szolgáltatás esetén az előzetesen lefoglalt időpontban nem használja fel a vásárolt szolgáltatást, elveszti a jogosultságát a szolgáltatás igénybevételére. A lefoglalt, de a Vásárló hibájából igénybe nem vett szolgáltatások pénzbeli visszatérítésére nincs lehetőség.

 

Bizonyos utalványok csak bizonyos felhasználó kört jogosítanak fel a belépésre (gyermekjegy, nyugdíjas jegy, szakmai jegy stb.) A jogosultság meglétét a Szolgáltató a vásárláskor nem vizsgálja. A szervező az utalványt elfogadó recepción keresztül jogosult annak ellenőrzésére, hogy a Utalvány felmutatója jogosult-e a speciális utalvány használatára. A belépés mindaddig megtagadható, amíg a használat jogosultságát a Utalvány felmutatója nem igazolja. Az ilyen indokból történő kizárás esetén a jegy vásárlója illetve a Utalvány felmutatója kártérítésre nem jogosult.

 

Bizonyos esetekben az utalványok az esemény, létesítmény területén belül is csak bizonyos területek látogatására jogosítanak fel.

 

Az eseményt, szolgáltatást mindenki csak a saját felelősségére veheti igénybe. Bár a létesítmény üzemeltetője minden tőle elvárhatót megtesz az esemény biztonságos lebonyolítása érdekében, a Szolgáltató az esetlegesen felelőtlenül viselkedő látogatók miatt felelősséget nem vállal. Bódultság, kábítószer- vagy egyéb tudatmódosító szer hatása alatt az esemény, szolgáltatás még érvényes Utalvány felmutatása mellett sem látogatható.

 

4. A szolgáltatás nem teljesítésének esetei

 

Amennyiben a Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a Vásárlót azonnal, de legkésőbb két munkanapon belül tájékoztatni, valamint a Vásárló által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb 14 (tizennégy) napon belül visszatéríteni.

 

Bármely okból felmerülő részleges teljesítésre kizárólag a Vásárlóval történő egyeztetést követően kerülhet sor.

 

A Szolgáltató jogosult a szolgáltatás nyújtását megtagadni, ha:

a) a Vásárló nem rendeltetésszerűen használja a létesítményt;

b) a Vásárló a szálláshely biztonsági előírásait, rendjét nem tartja be, annak alkalmazottaival kifogásolhatóan, durván viselkedik, alkohol, vagy drogok befolyása alatt áll, fenyegető, sértő, vagy más elfogadhatatlan viselkedést tanúsít;

c) a Vásárló fertőző betegségben szenved.

 

5. Igényérvényesítés

(A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 3. mellékletének felhasználásával)

 

5.1. Kellékszavatosság

 

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

 

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy - végső esetben - a kérheti a vételár visszatérítését.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

 

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy amennyiben Ön fogyasztóként vásárol, a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl, amennyiben vállalkozásként vásárol, úgy a szerződés teljesítésétől számított egy éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

 

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

 

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

5.2. A fogyasztókra vonatkozó 14 napos indoklási kötelezettség nélküli elállási és felmondási jog

 

Felhívjuk figyelmét, hogy a Vásárló indoklási kötelezettség nélküli elállási és felmondási jogát az alábbi esetekben nem gyakorolhatja:

 

-              Letelt az átvételtől számított 14 napos határidő;

-              Ha az utalvány (jegy) egy adott időpontra (adott napra, határnapra) szól;

-              Az utalvány tárgyát képező szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a vásárlástól számított 14 napon belül a Vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg (pl.: a vásárló az utalványt érvényesti).

 

A fenti esetek kivételével minden egyéb esetben elállási jogát az alábbiak szerint gyakorolhatja:

 

fogyasztó: az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy, aki árut vesz, szolgáltatást rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

 

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a vásárlástól. Az elállási határidő, attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön az utalványt átvette (letöltötte), vagy megnyitotta az azt tartalmazó e-mailt. Ön határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

 

Ha Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:

 

Danubius Zrt. Hilton Budapest

cím: 1014 Budapest, Hess András tér 1-3.

E-mail: info@hiltonprogramok.hu

Ebből a célból felhasználhatja az alábbi elállási nyilatkozat-mintát is.

 

5.2.1.Elállási nyilatkozat minta (csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

 

Címzett:

Danubius Zrt. Hilton Budapest

cím: 1014 Budapest, Hess András tér 1-3.

E-mail: info@hiltonprogramok.hu

 

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási jogomat/jogunkat az alábbi Szolgáltatás megrendelésére irányuló szerződés tekintetében:

(Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló szolgáltatás/vásárolt termék megjelölése)

 

Szerződéskötés időpontja:

 

A fogyasztó(k) neve:

 

A fogyasztó(k) címe:

 

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt

 

5.2.2. Az elállás joghatásai

 

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített fizetés összegét. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.

 

A Vásárló tudomásul veszi, hogy elállási és felmondási jogát elveszti a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a vásárlástól számított 14 napon belül a Vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg. Amennyiben a Vásárló a szolgáltatás megkezdését követően gyakorolja felmondási jogát köteles a Szolgáltató ésszerű költségeit megtéríteni.

 

5.2.3. Elállás 14 nap elteltével

 

Ön 14 nap elteltével is gyakorolhatja elállási jogát – még nem, vagy nem egészében teljesített Szolgáltatás esetén - a Szolgáltató olyan szerződésszegése esetén, aminek következtében Önnek már nem áll érdekében a szerződés teljesítése. Elállását ebben az esetben indokolnia kell. Ilyen tartalmú nyilatkozatát kérjük, küldje meg a info@hiltonprogramok.hu e-mail címre vagy a Danubius Zrt. Hilton Budapest, 1014 Budapest, Hess András tér 1-3. postacímre.

 

6. Békéltető Testület

 

Fogyasztóként Önnek lehetősége van békéltető testülethez fordulni. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztó és a Szolgáltató közötti, a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy bírósági eljáráson kívüli rendezése, e célból egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

 

A békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a vevő az érintett gazdálkodó szervezettel közvetlenül is megkísérelje a panaszügy rendezését. A közvetlen rendezés sikertelensége esetén adható be kérelem a Béltető Testülethez. Az eljárásra a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes.  A fogyasztó belföldi lakóhelye és tartózkodási helye hiányában a békéltető testület illetékességét a Szolgáltató székhelye alapítja meg. A fogyasztó kérelmében azonban megjelölhet más békéltető testületet is, ilyen esetben a megjelölt békéltető testület az illetékes.

 

A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

 

Az eljárásról bővebben a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvényben vagy a békéltető testület honlapján olvashat.

 

A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület:

 

Budapesti Békéltető Testület

web: bekeltet.hu

székhelye: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Fax: 06 (1) 488 21 86

Telefon: 06 (1) 488 21 31

 

Határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.

 

Fogyasztónak minősül az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

 

A békéltető testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a fentieken túlmenően az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró, külön törvény szerinti civil szervezet, egyházi jogi személy, társasház, lakásszövetkezet, mikro, kis- és középvállalkozás is, amely árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

 

7. Panaszügyintézés

 

Ön a Szolgáltatónak a jelen ÁSZF tárgyát képező értékesítésével, illetve a nyújtott szolgáltatással kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti a Szolgáltatóval az alábbi elérhetőségeken:

 

írásban:

             info@hiltonprogramok.hu e-mailcímen vagy,

             Danubius Zrt. Hilton Budapest, 1014 Budapest, Hess András tér 1-3. postai címen.

 

Legkésőbb a beérkezést követő 30 napon belül válaszolunk panaszára.

 

szóban:

             A Szolgáltató minden munkanapon 10-16 óra között telefonos ügyfélszolgálatot működtet a 36-1-889-6600 telefonszámon.

             A Vásárló a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet a szolgáltatásnyújtás helyszínén is.

 

Ha Ön a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, melynek egy másolatát az Ön részére is átadjuk.

 

 

A panaszát igyekszünk a bejelentést követően azonnal orvosolni, kérjük, forduljon hozzánk bizalommal!

 

8. Fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulás

 

Amennyiben a Szolgáltató és Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita békés úton nem rendeződik, a 6. és 7. pontban foglaltakon kívül az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Vásárló számára:

 

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatósági feladatokat ellátó járási hivatalnál: A fogyasztók panaszaikkal a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. Elérhetőségeket itt találhatnak: jarasinfo.gov.hu Bővebb információt a fogyasztovedelem.kormany.hu oldalon találnak.

 

A fogyasztónak bírósági eljárás kezdeményezésére is lehetősége van.

 

9.Online Vitarendezési Platform

 

A panaszával kapcsolatos egyeztetésre (vitarendezésre) az Európai Bizottság által működtetett vitarendezési platformon is lehetőség van. A platform célja, hogy ha Ön az EU-ban, Norvégiában, Izlandon vagy Liechtensteinben él, a platformon megkeresheti, hogy mi lenne a legjobb megoldás fogyasztói problémájára, közvetlenül meg tud állapodni a Szolgáltatóval a problémát orvosló megoldásban, illetve megállapodhatnak abban, hogy melyik vitarendezési testület kezelje az ügyet.

Az OVR-platform értesíti a Szolgáltatót az Ön kérelméről. Az irányítópulton keresztül közvetlenül is üzenetet válthatnak egymással, küldhetnek egymásnak csatolmányokat (pl. a termékről készült fotókat) és az online megbeszélés időpontját is kitűzhetik. A megegyezésre összesen legfeljebb 90 nap áll rendelkezésükre. Ön és a Szolgáltató is bármikor kiléphet a közvetlen egyeztetésekből.

 

A platform használatáról bővebb tájékoztatás, valamint a platform maga az alábbi linken érhető el: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.complaints.screeningphase

 

10. A Szolgáltató kártérítési felelőssége

 

A Szolgáltató felelősséget vállal minden olyan, a Vásárlót ért kárért, mely bizonyítottan a szolgáltatás igénybevétele során, illetve az előtt, vagy azt követően a szolgáltatás helyszínéül szolgáló létesítményein belül, a Szolgáltató, vagy annak alkalmazottai hibájából következett be.

 

A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki azokra a káreseményekre, amelyek a Szolgáltató alkalmazottainak és Vásárlóinak körén kívül eső elháríthatatlan ok miatt következtek be, vagy azokat a Vásárló maga okozta.

 

A Szolgáltató kijelölhet olyan helyeket a szállodában, ahová a Vásárló nem léphet be. Az ilyen helyeken történt esetleges kárért, sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

 

A Vásárlónak az őt ért kárt azonnal jelentenie kell a helyszínen, és minden szükséges adatot a Szolgáltató rendelkezésére kell bocsátania, amely a káreset körülményeinek tisztázásához, esetleg a rendőrségi jegyzőkönyv felvételéhez/rendőrségi eljáráshoz szükséges.

 

Értéktárgyakért, értékpapírokért és készpénzért a Szolgáltató csak akkor felelős, ha azt megőrzésre kifejezetten átvette, vagy a kár olyan okból következett be, amelyért az általános szabályok szerint felelősséggel tartozik. Ebben az esetben a bizonyítás a Vásárlót terheli.

 

11 Adatvédelem

 

A Szolgáltató a személyes adatok kezelésekor az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltak szerint jár el. Az adatkezeléséről szóló tájékoztató itt érhető el.

 

12. Egyéb rendelkezések

 

A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba, arról Vásárlóinkat a weblapra lépéskor felugró ablakban tájékoztatjuk.

 

A Szolgáltató jogosult a honlap karbantartása érdekében, vagy egyéb biztonsági megfontolások miatt a Szolgáltatást részlegesen vagy teljes egészében szüneteltetni minden előzetes tájékoztatás vagy értesítés nélkül.

 

A Weboldalon történő megrendelés feltételezi a Vásárló részéről az internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét, valamint a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását. Javasoljuk, hogy használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket, friss adatbázissal, és mindenkor telepítse az operációs rendszer aktuális biztonsági frissítéseit. A Szolgáltató a fentiekből eredő mindennemű felelősséget és kártérítést kizár.

 

Utoljára frissítve: 2019. november 18.